Часті питання (Frequency Answers and Questions)

Як давно існує Ваша компанія?

Наш магазин працює безперервно з 2012 року.

Чи можна забронювати товар на певне число?

Ні, бронь на товар діє лише до кінця робочого дня (19:00 на даний момент).

Чому я не можу приїхати і відразу забрати замовлення, а мені потрібно його бронювати?

Фізичний магазин та інтернет-магазин — два різних підрозділи з різними складами-постачальниками та різними цінами. Якщо Ви бажаєте отримати замовлення в магазині за інтернет-ціною, Ви можете оформити замовлення на нашому сайті, додавши товар у кошик або зателефонувавши на гарячу лінію.

Чому час підготовки замовлення складає від однієї години?

Через великий попит та завантаженість існує затримка під час підготовки замовлення. На даний момент вона становить у середньому 1 годину.

Чому на відправку товару Новою Поштою або при замовленні товару під замовлення ви берете передоплату?

Передплата – це гарантія того, що клієнт прийде за своїм замовленням. Передплата буде врахована при оплаті замовлення.

Де гарантія того, що я надішлю вам передоплату і мене не обдурять?

Ми на ринку вже більше 11 років, у нас є свій фізичний магазин, безліч позитивних відгуків в інтернеті, а також у нас є документи, які підтверджують, що ми є юридичною особою. Крім того, наша репутація коштує дорожче ніж обман на невелику передоплату.

Скільки мені чекати на посилку Новою Поштою і коли ви відправите моє замовлення?

Після підтвердження передоплати ми передаємо Ваше замовлення на склад для підготовки товару до відправки. Відправки здійснюються щодня з 12:00 до 17:00 у міру їхньої готовності. У разі сильної завантаженості складу товар може бути надіслано наступного дня. Термін доставки Новою Поштою – 1-3 дні, якщо немає форс-мажорів.

Чому сума замовлення відрізняється від суми до сплати посилки у відділенні Нової Пошти?

Крім суми замовлення, Ви також оплачуєте послуги Нової Пошти: доставку, комісію за накладений платіж (2% + 20 грн), упаковку посилки та комісію за оцінку товару. Якщо Ви впевнені, що сума оплати перевищує суму замовлення з іншої причини, будь ласка, зв'яжіться з нами.

Чому на певний товар у вашому каталозі діє гарантія 1 місяць?

Гарантію на подібні товари надає наш магазин безпосередньо, оскільки виробник не має свого офіційного представництва на території України.

Я купив у вас товар, скористався ним пару днів, а потім вирішив повернути його у 14-денний термін, але мені було відмовлено. Чому мені відмовили у поверненні?

Згідно з 9-ою статтею «Про захист прав споживачів», товар належної якості може бути обмінений або повернутий протягом 14 днів, якщо не був у використанні, не має слідів використання, було збережено товарний вигляд. Детальніше – Натисніть тут.

Чи є у вас у продажу вживаний чи відновлений товар?

Ні, у нас у продажу лише новий товар.

Чи можу отримати знижку на товар, якщо купую кілька одиниць такого товару?

Оскільки ми встановлюємо мінімальну націнку товару, ми не зможемо надати Вам знижку.

Я бачив такий самий товар в іншому магазині, але дешевше. Зробите ціну таку саму?

Ми не можемо ручатися за якість товару, який є в інших точках продажу. Купуючи у нас, Ви купуєте якісну продукцію за чесну ціну.

Чи можу я отримати технічну консультацію щодо товару?

Гаряча лінія не є технічною підтримкою, проте ми намагатимемося Вам допомогти!

Чи працюєте Ви оптом та/або дропшипінгом?

Так, ми працюємо оптом/дропшипінг. Всі ціни актуальні для будь-якого виду покупки. Для оформлення подібного замовлення, будь ласка, зробіть замовлення через корзину чи зв'яжіться з нами через гарячу лінію.

У нас є для вашої компанії цікава пропозиція.

Будь ласка, надішліть її на нашу електронну пошту: [email protected]