Зворотний дзвінок
Зворотний дзвінок
Всі товари придбані в нашому інтернет-магазині, мають гарантію на експлуатацію, в тому числі і акційні товари. Умови гарантії відповідають вимогам Закону «Про захист прав споживачів» та чинним стандартам.
Гарантія надається на термін від 14 днів до 99 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або товарний чек магазину.
Гарантійний термін експлуатації починається з дня отримання замовлення споживачем.
Детальну інформацію про термін гарантії ви можете знайти в картці товару або обратівщісь до менеджера магазина
Питання що стосуються якості продукції приймаються менеджером інтернет-магазину по телефону в робочий час.
Згідно 9-ої статті «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:
товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.
програмне забезпечення не піддавалося змінам (крім випадків звернення в авторизовані СЦ, в такому випадку має бути присутня відповідна довідка про виконану роботу).
товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.
присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку) збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.
У разі повернення клієнт бере на себе всі витрати, пов'язані з транспортуванням товару.
Якщо вищевказані умови дотримані, для здійснення повернення слід привезти товар в магазин за місцем купівлі і звернутися в сервісний відділ.
недотримання умов експлуатації;
пошкодження товару з вини покупця;
ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням.