Гарантія

Всі товари придбані в нашому інтернет-магазині, мають гарантію на експлуатацію, в тому числі і акційні товари. Умови гарантії відповідають вимогам Закону «Про захист прав споживачів» та чинним стандартам.

Терміни та порядок надання гарантії на товари

Гарантія надається на термін від 14 днів до 99 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті.

Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон виробника, або товарний чек магазину.

  • Гарантійний термін експлуатації починається з дня отримання замовлення споживачем.

  • Детальну інформацію про термін гарантії ви можете знайти в картці товару або обратівщісь до менеджера магазина

  • Питання що стосуються якості продукції приймаються менеджером інтернет-магазину по телефону в робочий час.

  • У разі гарантійного обслуговування клієнт бере на себе всі витрати, пов'язані з транспортуванням товару.

Поверненя (обмін) якісного товару.

Згідно 9-ої статті «Про захист прав споживачів», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

  • товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію.

  • програмне забезпечення не піддавалося змінам (крім випадків звернення в авторизовані СЦ, в такому випадку має бути присутня відповідна довідка про виконану роботу).

  • товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.

  • присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку) збережені всі ярлики і заводське маркування.

  • Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не були порушені.

  • У разі повернення клієнт бере на себе всі витрати, пов'язані з транспортуванням товару.

Якщо вищевказані умови дотримані, для здійснення повернення слід привезти товар в магазин за місцем купівлі і звернутися в сервісний відділ.

В гарантійному обслуговуванні може бути відмовлено в наступних випадках:

  • недотримання умов експлуатації;

  • пошкодження товару з вини покупця;

  • ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;

  • ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;

  • ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням.