Китайський відеохостинг нещодавно прийняв нову стратегію, яка дозволяє йому уникати драконівських комісій App Store, що вже викликало невдоволення Apple. Американський технологічний гігант, користуючись своїм монопольним становищем, вимагає від своїх партнерів суворо дотримуватись правил магазину додатків, завдяки яким він заробляє по 30% на кожній транзакції. У відповідь на ці обмеження, TikTok почав заохочувати клієнтів відвідувати власний веб-ресурс для здійснення покупок, щоб уникнути "необґрунтованих витрат".

TikTok повідомив своїм користувачам, що вони можуть заощадити близько 25%, якщо проводитимуть фінансові операції на його офіційному сайті. Більше того, цей метод дозволяє використовувати інші способи оплати, недоступні у додатку для iOS. Зміна стратегії є чітким сигналом для Apple про те, що популярна платформа коротких відео готова шукати альтернативні шляхи збільшення своїх доходів при одночасному зниженні транзакційних витрат користувачів.

Цей демарш в черговий раз спричинив дискусію про те, чому Apple встановлює такі високі комісії в App Store, натомість не пропонуючи своїм клієнтам жодного вибору. Дії TikTok показують, що деякі компанії активно шукають способи обійти суворі правила платформи. Але ми знаємо на прикладі Fortnite та Spotify, наскільки серйозно Apple ставиться до подібних порушень. Тому існує велика ймовірність, що TikTok у найближчому майбутньому може просто вилетіти з App Store.